زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رشد ۲۸ درصدی استقبال مردمی از نذر خون در شب‌های قدر

  • کد خبر: ۱۵۸۸۷۷
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
رشد ۲۸ درصدی استقبال مردمی از نذر خون در شب‌های قدر
استقبال مردمی از نذر خون در لیالی قدر با رشد ۲۸درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

مسئول اداره روابط عمومی و واحد برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: در راستای پاسخگویی شایسته به دارندگان نذر خون در ماه مبارک رمضان و متقاضیان اهدای خون، اداره کل انتقال خون خراسان رضوی با بسیج کامل امکانات و نیرو‌های خود در تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان در لیالی قدر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پذیرای مراجعین بود که این برنامه ریزی با استقبال شایسته مردمی همراه شد.

محمد شریف حسینی بیان کرد: در نخستین شب از لیالی قدر ۹۲۰ نفر به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه کردند که این عدد نسبت به مراجعین نخستین شب قدر در سال گذشته ۴۳ ممیز ۹۷ صدم درصد رشد داشته است؛ و از این ۹۲۰ مراجع ۷۱۰ نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند که این میزان اهدای خون نیز نسبت به نخستین شب قدر سال پیش از ۴۲ ممیز ۲۸ صدم درصد رشد برخوردار است.

او ادامه داد: در شب احیای بیست و یکم ۱۲۲۸ نفر به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه نمودند که این عدد نسبت به شب احیای بیست و یکم سال پیش از ۲۰ ممیز ۸۶ صدم درصد رشد برخوردار بوده است و از ۱۲۲۸ نفر مراجع ۹۳۱ نفر موفق به اهدای خون گردیدند که اهدای خون نیز در دومین شب از لیالی قدر نسبت به دومین شب قدر سال گذشته ۱۲ ممیز ۸۴ صدم درصد رشد داشت.

مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون استان بیان داشت: در سومین شب از لیالی قدر ۱۰۵۵ نفر به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه نمودند که این میزان نسبت به سومین شب قدر سال گذشته از ۱۶ ممیز ۱۸ صدم درصد رشد برخوردار بود و از ۱۰۵۵ مراجع در این شب ۸۰۰ نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند که این میزان اهدای خون نیز نسبت به شب احیای بیست و سوم سال پیش از ۱۲ ممیز ۹۹ صدم رشد برخوردار بود.

او تصریح کرد: در مجموع از نخستین شب قدر تا پایان شب احیای بیست و سوم، ۴۷۰۱ نفر مراجع به پایگاه‌های اهدای خون استان در طول ۵ شبانه روز مراجعه نمودند که ۳۵۶۵ نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند و ۲۸ درصد رشد در مراجعه و ۲۳ ممیز ۹۱ صدم درصد رشد در اهدای خون در طول این مدت نسبت به این ایام و لیالی مشابه (از نخستین تا آخرین شب قدر) در ماه مبارک رمضان سال گذشته را رقم زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->